Monday, February 25, 2013

PREVIEW OF TOMORROW'S POST!

Hello...I'm back :)
Today I leave you a sneak peak of my first look in Milan! A day with a wonderful sun, despite that icy chill!
I also want to explain the reason of my prolonged absence...
I've been sick, which forced me to be literally three days in bed! I even missed my flight back to Lisbon!
Now that I better I take advantage to update the blog while I wait a few more days to my return to Lisbon.

Olá...Estou de volta :)
Hoje deixo-vos um “cheirinho” do meu primeiro look em Milão! Um dia com um sol maravilhoso, apesar daquele friozinho gélido!  

Aproveito também para explicar a razão da minha ausência tão prolongada...
Tenho estado doente, o que me obrigou a estar literalmente três dias de cama! De tal maneira que perdi o meu voo de regresso a Lisboa!
Agora que estou melhorzinha aproveito para actualizar o blog, enquanto aguardo mais uns dias para o meu regresso a Lisboa.

MORE PHOTOS SOON! Stay tuned!
MAIS FOTOGRAFIAS EM BREVE! Aguardem!

Baci a tutti!
 
by Fi

5 comments:

  1. Wonderful blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost
    on everything. Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many options out there that I'm completely overwhelmed .. Any tips? Bless you!

    Look into my blog - http://eskasablon.com

    ReplyDelete
  2. Hola!

    El bolso es una preciosidad!

    Un besito y feliz lunes!

    http://sheibp.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...