Monday, September 30, 2013

SNAPSHOTS OF SEPTEMBER!

The last day of September has come and as usual I selected in this post my favorite photos that I was sharing in my Instagram in the last 30 days! These photographs make me miss the summer! For the next year there's more! :)

Chegou o último dia do mês de Setembro e como já é habitual, selecionei neste post as minhas fotografias preferidas, que fui partilhando no meu Instagram nos últimos 30 dias!
Estas fotografias já me deixam saudades do Verão! Para o ano há mais! :)


Têm uma preferida?
Have yourself a fav?

For more pictures follow me on instagram: @fifashionimagination
Para verem mais fotografias sigam-me no Instragram: @fifashionimagination

Hope I can see you soon on my instagram! :)
Espero por vocês no meu instagram! :)

by Fi 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...